Jouw bedrijf laten groeien met social media advertenties

Met social media advertenties kun je super gericht je boodschap overbrengen naar je doelgroep. Social advertising is dus de perfecte manier om het beste uit je budget te halen. We targeten supergericht op de demografie, geografie en interesses van jouw doelgroep(en). En die data gebruiken we dan weer om soortgelijke mensen te vinden en je bereik steeds verder uit te bouwen.
 
Met Facebook kan je zeer gericht je doelgroep bereiken.
Er zijn zeer veel mogelijkheden om je doelgroep te bereiken,
die via andere kanalen niet of nauwelijks mogelijk zijn.
Image
Image
Image

Succesvol adverteren op social media

Het social media landschap is zeer divers. We hebben te maken met verschillende media, verschil in demografie per medium en verschil in gebruik. Om die reden is het belangrijk om een goede strategie te formuleren.

Wij kunnen nauwkeurig bepalen met welke kanalen we welke resultaten kunnen bereiken. Op die manier bieden we veel duidelijkheid voordat we live gaan met een campagne.

Facebook advertenties
Facebook is nog steeds een groot medium met veel bereik. We merken dat de doelgroep veroudert en dat jongere mensen de verschuiving maken naar media als Instagram. Toch blijft het engagement op Facebook erg groot en is het een goed medium om je doelen te bereiken.

LinkedIn advertising
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld. Het platform biedt erg goede targeting mogelijkheden. Je kan doelgroepen bereiken op basis van positie, functie en het bedrijf waarbinnen ze actief zijn.

YouTube advertising
YouTube is een icoon in de nieuwe media. Op het platform wordt per dag 80.000 uur video gekeken en er worden iedere dag opnieuw 300.000 video’s online gezet. Voor adverteerders biedt het platform de mogelijkheid om goedkoop veel mensen te bereiken middels zeer specifieke targeting.

Instagram advertising
Instagram is het snelstgroeiende kanaal met advertentiemogelijkheden. Begin 2019 was het aantal dagelijkse Nederlandse gebruikers gestegen naar 2,1 miljoen. Dat zijn dus 2,1 miljoen mensen die iedere dag inloggen op Instagram. Met het visuele karakter en de sterke stories biedt het veel mogelijkheden om goed te communiceren met de doelgroep.

 

Daag je ons uit met jouw project?

Contact opnemen